Torsdag

I måndags fick M nys om en två lite närmre centrum jämfört med vart vi bor nu. I tisdags var vi på visning och det var riktigt fint. I går, onsdag, ringde vi och sa att vi tar den. Idag skriver M på kontraktet och från den 1 december har vi tillgång till vår nya lägenhet. Vi har sådan otrolig tur med lägenheter. Vi letade inte ens och får tag på en nyrenoverad sak nära centrum som inte är alldeles för dyr.

Just nu är jag alltså inne i någon form av lyckorus och har fick redan igår städryck. Jag skulle baka en kladdkaka till M's jobb, men kände att jag behövde diska undan lite först. Det slutade med att jag diskade, torkade av nästan alla bänkytor i köket (med rengöringsmedel), rengjorde spisen samt rengjorde både toastol och handfat inne på toaletten (frivilligt!). Sen bakade jag.

Den här städvågen tänker jag rida ut så långt det går!

Kommentarer
Postat av: Honi

Kul med ny lägenhet, vi har också fått ny och flyttar in 1a december! :) LÄNGTAR!

2010-11-04 @ 10:41:59
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0