Tisdag

Imorse ångrade jag mig nästan lite när jag skulle upp. Det var så himla varmt och skönt i sängen. Men det var riktigt skönt att starta dagen med yoga igen. Är lite sugen på att skaffa en yogamatta och någon DVD-kurs eller bok och prova lite hemma.

Det gick bra i skolan idag också. Skrev ner två referenser till mitt paper och ska börja skriva på det ikväll. Ska även skriva en reflektion till mitt förra paper. Massa skriva. Sen behöver jag diska lite, stryka och tvätta. Som vanligt typ. Har inte fått gjort det än, men tvättkorgen börjar bli full nu och jag vill inte ha så mycket tvätt sen när vi flyttar. Imorgon är det två veckor tills vi får nycklarna och cirka tre veckor tills vi flyttar. Härligt!

Nu ska jag kolla lite på om jag behöver handla något idag. Jag ska göra paj! Hittar de flesta recepten till det här. De har massa gott där och flera länkar till sidor inriktade på andra rätter.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0