Tisdag

Jag är riktigt trött och har uppenbarligen inte sovit sådär bra alls. Hade tänkt sova tidigt igår men så blev det givetvis inte. När jag sen väl sover kan jag inte sluta tänka på temat och vad det är vi ska göra. Antagligen lekte jag torktummlare eller dylikt också för M väckte mig. Så vaknade jag halv sex och var övertygad om att jag försovit mig. Vilket jag givetvis inte hade. Sen blev det en ganska lugn sista timme, men nu är jag otroligt trött och idag kommer vara en lång dag.

Efter praktiken blir det en sen lunch/middag på stan med min temakompis och sen ska vi tillbaka igen för höstfest på kvällen. Det ska bli kul, men jag kommer vara riktigt trött ikväll. Och då behöver jag egentligen göra massa andra saker. Typ fota lägenheten. Men det ordnar sig.

Nu ska jag i alla fall ta det lite lugnt och sedan ta fram mitt skidställ. Det snöar massa här. Även om det inte lägger sig är det skönare med ett skidställ än med ett regnställ.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0