Söndag

Fredagskvällen spenderades ensam då M skulle träffa en kompis. I brist på bättre saker att göra skaffade jag skype och pratade oväsentligheter med en gammal kompis. Han underhöll mig i fyra, fem timmar innan M kom hem vid halv två på natten. Har inte pratat med honom på evigheter så det var riktigt kul!

Igår spenderade jag kvällen hos Amanda och fick träffa hennes kompis. Vi såg på film och småpratade mest. Åt lite gjorde vi också. Det var väldigt trevligt!

Idag har jag hittills hunnit läsa och tvätta de två återstående fönstrena i lägenheten och känner mig riktigt stolt över det. Att rakan vi har hemma inte är världens bästa och det är en del sträck på fönstrena gör mig ingenting just nu. Även om jag väl helst inte hade velat ha dem där.

Kommer troligtvis bli lite mer hemmafrusysslor senare då jag har två tvättpåsar som behöver strykas. Men just nu ska jag bara ta det lugnt med min bok! "Stolthet och fördom och zombier".

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0