Fredag

Värken sitter i. Fast det gör inte ont. Det känns bara väldigt konstigt. Förhoppningsvis går det över snart.

Idag hade vi en föreläsning som enligt schema var en och en halv timme, men vi fick gå efter 50 minuter. Jag och en klasskamrat stannade ändå kvar i skolan för att göra en ordentlig plan till vårt tema. Det gick riktigt bra och vi drog ner lite på aktiviteterna så nu känner vi oss mer säkra på vad vi gör. Skönt!

Gårdagen kändes lite sådär då det värkte då också, men omexaminationen/redovisningen gick bra ändå. En av tjejerna i klassen frågade om de fick lov att diskutera med mig under tiden och enligt examinatorn var det upp till mig. Det var välkommet! Även om jag stod där framme med nästan allas ögon på mig kändes det mycket lättare när folk kom med respons på det jag sa.

Är godkänd på min del i NO-sagan också. Men tyvärr har jag inte fått tillbaka sagan än. Hade velat ha det.

Nu ska jag diska och plocka undan lite mer. Ikväll är det tjejkväll med några tjejor ur klassen här. Ska bli riktigt trevligt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0