Fredag

Fick packat nu på morgonen ochtror jag har med mig allt. Det märker vi i helgen. Efter skolan idag följer nämligen Amanda med mig till Halmstad och härifrån tar vi bussen hem till henne i Linköping. Det ska bli jättekul!

Annars så gjorde jag inte hälften av vad som stod på min to-do-list igår. Jag tvättade lite och hämtade min väska. Den är så snygg. Ska visa en bild på den när jag kommer hem igen. Den ska få agera sagoväska i tre veckor nu under praktiken innan den får sitt ursprungliga jobb som tygväska. Har nästan allt mitt tyg i påsar lite här och där nu nämligen. Bättre att ha allt samlat på samma ställe.

Nu får ni ha det så bra så ska jag kolla att jag inte glömt något och förbereda mig för vårt sista seminarie. Härligt!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får det kul i Linköping! =D

2010-11-19 @ 13:44:57
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0