Mitt första moment imorgon

Ikväll är det mycket skrivande på gång. Delvis är det observationsrapporten som jag inte är färdig med och så ska jag skriva en momentplanering inför imorgon + en planering för en förberedande samling. Jag har fixat ner militären på besök till förskolan. Riktigt kul ska det bli. Full stridsutrustning, dock utan vapen. Vi vill ju inte hamna i konflikt med föräldrar.

Idag började vi att berätta för barnen att vi skulle få besök och jag hade med mig sambons samling huvudbonader att visa. En gammal hjälm, en mössa och en skärmmössa. Barnen hade jättekul med att prova och verkar se fram emot besöket.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; de tär bra det :D.

2010-05-12 @ 17:37:57
URL: http://lindaviola.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0