Områdesdag och middag

Idag har jag ingen skola i Varberg utan ska vara kvar i Halmstad hela tiden. En så kallad områdesdag. Denna områdesdag så kommer någon tala med oss om sekretess och anmälningsplikt. Det var något mer också, men det har jag glömt vad det var.

Sen bär det av hemåt igen och påvägen ska jag hämta ut mina skor som jag lämnade in igår. Förhoppningsvis har de en ny sula så jag vågar använda dem igen.

Ännu senare ikväll bär det av till en av M's klasskompisar för middag och mys. Det ska bli riktigt trevligt. Därav kommer jag gå hunrig nu på morgonen så att jag slipper det på kvällen. Har ju min fastande medicin idag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

2010-03-04 @ 17:51:18
URL: http://photobydenise.se
Postat av: simone

sV: Tack så hemskt mycket, vad snäll du är :D Hoppas du har en härligt solig fredag!

2010-03-05 @ 14:30:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0