Hejhej

Det var ett tag sen nu. Jag har väl inte riktigt haft ork till att göra särskilt mycket den senaste tiden. Men helgen blev ganska så lyckad i alla fall. Vart massa kalas och tårta och vi fick lite grytlappar som min mormors mor har virkat en gång i tiden och jag fick reda på att jag ska få en burk som tillhörde min morfars far som någon gång på 50-talet stod i hans kök. Ganska så häftigt!

Men nu ska jag göra något annat. Har en idé om en födelsedagspresent till M som jag måste utveckla lite. För en gångs skull har jag faktiskt en i tid, hittade en för några veckor sedan, och jag har en till idé!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma!

sv; Ah det var riktigt skönt! Hur gick det för er? :) Nä det är mindre kul, jag har verkligen ingen energi och plugga går sådär när hjärnan är helt grötig! :(

2010-03-22 @ 20:47:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0