Summering

Kollade vad jag hade skrivit att jag skulle göra igen nu och jag har inte gjort något av det! Men jag har inte legat på latsidan i alla fall. Istället för vad som stod så har jag:

-Diskat
-Städat upp i sovrummet
-Gått till återvinningen med mjukplast och papp
-Lagat mat

Anticimex hade tydligen så mycket att göra att de kommer senare i veckan istället. Vilket är mindre kul för min del då jag inte kan plocka in i skafferiet till de har varit här. Men det får väl vara. Kanske kan komma på något bra system för alla grejer som ska in där sålänge. Det hade inte varit helt fel!

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: tack så mycket :)



okej nja kan den inte typ svämma över? ^^

/Shoppaholly

2010-07-27 @ 21:05:28
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0