Medicin

Jag äter två olika mediciner varav den ena är smärtstillande och inflammationshämmande och den andra är ett cellgift. Till cellgiftet tillkommer även en vitamin för att jämna ut dosen eller något sådant. Den är den enda som jag är riktigt noga med att ta tyvärr (måste ha koll på detta igen). Jag har gått på samma medicin en gång tidigare när jag var yngre och precis som då har jag nu efter x antal månaders användande börjat må illa av den. Bara tanken kan få det att börja kännas i magen och speciellt på torsdagar när jag ska ta den. Det tillhör bland det värsta jag vet! Men vad gör man inte för att må bättre på något vis i alla fall.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0