Klänning

Nu ska jag börja med klänningen jag ska ha på mig när jag fyller år. Visade framsidan på mönstret som jag köpte på Nostalgifestivalen och nu har jag för första gången vecklat ut alla mönsterdelar för att måla om dem. Vill inte riskera att göra sönder några delar nämligen. Så här ser i alla fall delarna ut:


Delarna ligger på varandra för att jag skulle få plats med alla på samma bild.

Hittade ett jättesött tyg igår också, som dessutom inte var så överdrivet dyrt.

Är riktigt förtjust i det!

Men nu ska jag börja så att jag hinner, kommer vara borta en del innan jag fyller år nämligen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Åh det ska bli kul och se resultatet sen av klänningen, lova att lägga upp den Sofia! :D



sv; Ja jag hoppas att den ska göra nytta så jag blir frisk inför min 20 årsdag! :)

2010-07-01 @ 19:16:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0