Klänning!

Blev tyvärr inga bra bilder på min klänning under födelsedagen. Men i min nuvarande tristess försökte jag mig på att ta några själv. Så här blev den:


En v-ringad halterneck som inte är alltför djup, utan alldeles lagom. Kjolen går en liten bit nedanför knäna och är varken för lång eller för kort. Både bak och fram är den dessutom helt slät mitt på, det är alltså bara rynkor på höfterna!


Ringningen i ryggen slutar som synes strax nedanför skulderbladen och går ganska bra kant i kant med bh:n där bak.


Knäppningen i nacken. Älskar att knapparna ser ut som små blommor och matchar ganska bra i färg. Som synes är det även insydda rynkor till bysten.

Är kär i denna klänningen och jag kommer säkerligen sy fler i den modellen. Mönstret passade mig väldigt bra förutom att den behövdes sys in några cm i ryggen. Utöver detta var den alldeles lagom!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Air

Tur det (att du gillar den alltså) för du ser helt underbar ut i den!

2010-07-17 @ 02:10:25
URL: http://airupnorth.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0