Kläder

Mitt stora projekt idag var att hänga in alla kläder som ligger runt om i lägenheten, som inte behöver tvättas. Det var en ganska stor hög kan jag lova. Men allt gick i alla fall in.

Jag har under de senaste dagarna (veckorna, månaderna, åren) konstaterat att jag behöver fler galgar. För även om jag har storrensat min garderob två gånger de senaste året så har jag fler galgar än vad jag har kläder. Detta är ett problem även precis efter rensningen. Men det börjar väl bli dags snart igen. M stödjer tydligen det förslaget fullt ut.

Fast jag känner inte för att slänga något. Kanske blir till att lägga upp på Tradera?

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: ja det är ju klart :)

men tänker på dagarna jag står i kök och inte hinner springa på toa ^^



/Shoppaholly

2010-07-28 @ 14:53:45
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0