Hem till allvaret?

Nu är jag hemma i Halmstad igen efter en helg med föräldrarna. Jag har njutit av grill, kakor och tårta samt haft en mysig kväll med bio. Tyvärr även dragit på mig en förkylning och är täppt i näsan.

Men för att fortsätta på det positiva så har jag för första gången på hur många år som helst gått barfota på en gräsmatta. Nog för att det var något nervöst, men jag klarade mig under en riktigt lång tid och är riktigt stolt över mig själv! Den tidigare oviljan beror på en stor rädsla för att trampa på en geting.

Nu ska jag i alla fall börja med den stora städningen. Om en vecka fyller jag år och då ska det vara skinande rent när jag får gäster. Eller mer städat än nu i alla fall.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0