Choklad!

Jag fýllde år för snart en vecka sen och efter det har jag helt enkelt inte orkat skriva något. Men det var en väldigt trevlig dag i alla fall. Mina tre närmsta vänner från gymnasiet kom ner från Göteborg och så kom det en del från Halmstad också. För första gången serverade jag inte någon tårta eller paj. Istället köpte jag lite olika frukter som vi doppade i chokladfontänen. Otroligt mumsigt!

En annan gång kan jag visa upp lite av vad jag har fått, men så länge får det duga med en bild på chokladfontänen när det går ordentligt. 1 kilo choklad + lite cocosfett är det i den.



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Air

Mmm.. det var mumsigt! Kändes som om vi vid bordet var de som åt mest (logiskt kanske..).



Hur gick det med cocosfettet sen? Fick du bort allt?

2010-07-17 @ 02:06:59
URL: http://airupnorth.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0