Shopping!

Hade inte tänkt köpa så mycket idag egentligen. Eller ja, jag hade inte tänkt köpa någonting. Min dag skulle gå ut på att jag skulle följa med min kompis till stan och sen skulle jag hem och förbereda maten för ikväll typ. Men det slutade inte riktigt så, för när vi gick in genom dörrarna till H&M så fick vi varsin lapp med 20% på valfri vara. Så jag passade på att köpa en kjol som jag suktat efter ett tag.



Älskar knapparna på baksidan!

När vi var på väg till kassan hittade jag även:

Massa örhängen i olika färgen. De orangea i mitten är ungefär samma färg som kjolen jag håller på med. Och:

Söta blomformade hårklämmor. Kommer nog passa väldigt bra till sommarn.

Sen gick vi vidare och hamnade på Monki där det fanns ett reahörn som vi fastnade i. Kom ut därifrån med en fin sammetsklänning.


Har fått för mig att den skulle passa väldigt bra med ett band i midjan.

Sen stod vi även ett bra tag i telenors butik då kompisen skulle köpa ny mobil + abonnemang och de hade ett nytt system som biträdet inte kunde. Men det ordnade sig till slut i alla fall.

Nu ska jag gå och handla igen så att det blir någon mat ikväll. Tänkte försöka mig på att göra egen pizza. Kan bli lite intressant att se hur det går. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på än.

Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Ett band i en annan färg skulle bli väldigt fint på den klänningen! :)

2010-02-13 @ 23:23:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0