Tisdag

Mysigt att vakna upp hos farmor och farfar. De fixade med julskinkan igår när jag kom så jag fick skinka till frukost idag. Så gott var det!

Annars myste vi med bullar, kaffe, godis och julmust framför "Morden i Sandhamn" igår kväll. Den var riktigt spännande faktiskt. Mamma har fått spela in dagens avsnitt då jag inte var hemma. Hon kommer nog få spela in morgondagens också. Sen bara pratade vi massa. Det är så mysigt att prata med farmor. Saknar att bo nära dem lite. Då jag kunde åka dit nästan varje vecka och fika och bara prata av mig. Hon har ju inte träffat så många av mina kompisar så det går att prata om nästan allt utan att det sprids vidare.

Idag har jag fortsatt med julklappar och varit på några promenader med Oliver. Och så kom jag precis hem från en mysig fika med S. Har inte träffat henne på nästan ett halvår om inte mer så det var kul. Hon ska dessutom till USA snart och plugga i fyra månader. Visst för att vi bor långt ifrån varandra redan nu, men det är ju fortfarande inom Sverige. Nu kommer det vara nästan andra sidan jorden. Långt bort!

Nu ska jag skriva lite på mitt skolarbete. Om jag kommer igång. Vill ha det färdigt imorgon i alla fall. Sen ska jag nog lägga mig och läsa ganska snart.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Det var härligt också :D.

2010-12-22 @ 10:26:07
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0