Söndag - En knapp vecka kvar

Packningen har börjat och vi har fått ner en hel del redan, men det är mycket kvar. Jag ska gå bort till den nya lägenheten med massa kläder om ett tag. Sommarkläder och kostymer som vi ändå inte kommer använda nu. Så blir det i alla fall lite mindre på lördag. Kommer nog bli väldigt kul att gå ut med två resväskor och en stor bag i det här snö ovädret.

Jag är fortfarande i någon form av lyckorus över flytten och tycker därför det är "kul" att packa just nu. Trodde inte det var möjligt att jag skulle göra det såhär tidigt faktiskt. Men jag vill ha ner så mycket som möjligt. Kvällen innan flytten ska allt förutom sängen och eventuella frukostsaker vara nerpackade. Då kommer det inte vara så mycket mer att göra än att bära ner allt till släpkärran.

Några hyllor ska skruvas ner från väggarna också men det är ju lätt ordnat. Pappa ska ha med sig skruvdragare och sånt. Kan bli intressant att se hur mycket vi får ner från väggarna innan dess också. Kom precis på alla tavlor. Tur att jag "sparade" wellpappen sen vi ramade in bioshockaffischerna. Kan rulla in dem där igen.

Men nu måste jag nog fortsätta.

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack Sofia :).

2010-12-05 @ 21:40:34
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0