God morgon

Idag är det en trött morgon och det är ännu en dag på VFU:n. Första dagen var igår och det var riktigt kul. Var väldigt nervös på morgonen och kommer väl vara det idag också, men det kommer kännas bättre ändå. Nu har jag ju träffat de flesta barnen igen och min handledare vet vad jag ska göra. Så det kommer nog bli jättebra.

Nu ska jag ta och klä på mig något och snart börja dra mig mot förskolan så jag inte behöver stressa något idag. Var lite tidsoptimist igår och kom några minuter sen. Den snabba promenaden fick ju en inte att känna sig sådär jättefresh.


Hittade en bild från när jag skulle bada för någon vecka sedan. Tyvärr har jag bara en före-bild. Kommer förhoppningsvis fler.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0