Wohoo

I torsdags när vi handlade gjorde jag en abonnenmangsöverföring och bestämde mig samtidigt för att skaffa en ny mobil. Det skulle ta runt tio arbetsdagar innan den kom fick jag höra. Som mest i alla fall. Men inte dröjde det tio dagar inte. Nej, den kom redan idag! Blev jätteglad och sitter nu och pillar med inställningar och ska lägga in lite musik så att jag har något att lyssna på. Nu får jag ju då äntligen tummen ur att lägga in massa 50-60-talsmusik och rock'n roll. Sen kommer jag ha så svårt att hålla mig ifrån att dansa när jag sitter på tåget och lyssnar.

För övrigt så tog jag och Amanda en ordentlig snooze i söndags. Vi tänkte att vi går upp vid halv nio så hinner vi städa och checka ut och vara på expresso house en stund efter de öppnar. Klockan ringer, "Nej, vi tar och snoozar lite va?". Sagt och gjort. Klockan ringer igen och vi orkar inte bry oss. Halv tolv checkar vi ut. Snooza lite var det...

Ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag roa mig med musik och förberedelser för en matematikredovisning imorgon!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

Åh, älskar när jag får en ny mobil :D.



GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG (NUMMER FYRA) NÅGRA GÅNGER HOS AMANDAVARDET!

http://amandavardet.blogg.se/2009/december/finalisterna-aaaaaaaaar.html?_tmp=d3128c4482d866f902eafef94b0fb979b1e25eb4

2009-12-08 @ 08:04:04
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0