Värme

Jag hade då inte haft något emot en bastu just nu. Eller ett varmt bad, börjar nästa ångra att jag inte tog chansen i helgen och lånade badkaret hos pojkvännens klasskamrat. Men en varm dusch var inte helt fel det heller.

Vi har ju vår dusch i källaren och jag kan ju säga att vägen ner inte var överdrivet rolig. Jag vagade ner i stort sätt då jag inte riktigt klarade av att böja knäna. Vägen upp däremot gick mycket bättre. Då vart knäna uppmjukade och jag behövde inte vaga utan kunde gå ganska rakt.

Kunde även konstatera att mina knän var ganska så svullna igen. De är inte lika svullna som det högra var i somras, men bara att jag kan se att de är svullna säger en hel del. Vanligtvis ser jag inte det, men läkaren har tömt det i alla fall. För tidigare var det bara det högra knät. Nu är det båda två.


Såhär såg mina knän ut i somras. Då tömdes det högra på 41 cl ledvätska.

Just nu ligger jag på soffan igen och väntar på att pojkvännen ska se på film med mig. Vi ska tydligen se "House of wax" ikväll. Annars blev han väldigt förtjust i "Min granne Totoro". Vi lyssnar på musiken från filmen på repeat för tillfället.

Men nu ska jag läsa lite till tentan.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja han verkar jättebra och engagerad! :D



Usch läste om dina knän, hoppas det snart går över så du slipper att ha ont! :(

2009-12-16 @ 22:53:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0