Tvätt

Bara en laddning med tvätt kvar nu. Jag borde verkligen göra detta oftare. Typ varannan vecka istället för en gång i månaden eller mer sällan. Men det är ganska skönt att ha en stor tvättdag. Ta all strykning och vikning på en gång.

Bäst blir det om jag kan spela rock'n roll samtidigt och dansa. När jag fortfarande bodde hemma så kunde jag lyssna på mina LP-skivor samtidigt. Det blir lite extra specielt då. Lite roligare. Men jag har dock ingen LP-spelare än så jag får nöja mig med datorn. Någon gång i framtiden ska jag ha en!

Men nu ska jag ner och se till tvätten.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Tack =).

2009-12-19 @ 21:21:35
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0