Tenta

Det borde inte få vara lagligt att gå hemifrån när man är såhär trött. Men ändå är det precis vad man gör nästan varje morgon. Och just nu får jag läsa extra noga för att det inte ska bli några extra bokstäver mitt i allt här. Har ingen ordentlig koll på fingrarna än.

Det känns för övrigt ganska bra inför dagen som kommer. Först har vi tenta och sen ska jag hem och städa undan allt paljettsplitter och fixa iordning min essä. Sen ska jag sova.

Önska mig lycka till. Ska ju dessutom ut och gå i det kalla, hala vädret om en stund. Ska bli intressant. Har på mig långkalsonger för första gången denna säsongen. Och jag hoppas de hjälper!

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0