Söndag

Det ser ganska så grått ut ute idag. Det är väl tur att jag inte ska vara där så mycket. Nästan bara gå till bilen.

Jag och mamma ska åka och shoppa idag. Ett glashjärta med en ljusslinga i som jag vill ha i mitt köksfönster till nästa jul. Stjärnan vi har där nu är något för stor enligt mig och den passar egentligen bättre i ett sovrum. Mamma har ett sådant hjärta hängandes i trappan här nämligen. Blev så förtjust i det. Och jag blev ännu gladare när hon sa att vi kunde åka och köpa ett till mig.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske få lite ordning på mina saker? Eller se om det är någon som vill hitta på något med mig.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Oh här är det lika grått, inget uppiggande väder direkt!Nu när julen är över vill man bara att sommaren ska komma tillbaka! :D



Tack så mycket för kommentaren om min frisyr, jag vill ha så lockigt hår varje dag! :D

2009-12-27 @ 14:39:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma!

Oh här är det lika grått, inget uppiggande väder direkt!Nu när julen är över vill man bara att sommaren ska komma tillbaka! :D



Tack så mycket för kommentaren om min frisyr, jag vill ha så lockigt hår varje dag! :D

2009-12-27 @ 14:39:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0