Snö

Det snöar ute igen. Helt underbart! Dock har jag så mycket att göra att jag nog inte kommer kunna gå ut i det. Bara en stund sen när jag ska handla och hämta ut packet. Men det är i alla fall lite!

Blir till att ha färdigt klänningen idag. Och göra pralinerna jag inte fick gjort igår. Man skulle visst ha glykos i dem och jag har för mig att det finns på apoteket. Har kollat upp det och apoteket shop inne i stan har öppet till fyra idag. Så då kan jag passa på att köpa pojkvännens andra julklapp också. Så behöver jag inte gå in till stan bara för en sak. Kommer kännas lite onödigt av någon anledning.

Här kommer då dagens schema:

- Slänga in den sista tvätten och hänga upp alternativt torktumla
- Diska efter matlagningen igår
- Duscha!
- Gå in till stan och handla det som behövs
- Sy klänning
- Gå till MAXI och handla + hämta packet (när pojkvännen vaknat och har ork)
- Göra praliner
- Slå in julklappar

Undrar om jag hinner allt. Städning och packning kan i alla fall vänta tills imorgon. Vi skulle nog inte med tåget fören klockan två har jag för mig. Hinner nog med det sista med tvätten då också.

Nu är det nog bäst att jag sätter igång. Eller jag kanske ska äta frukost först. Tror inte det jag åt i natt räcker särskilt länge till.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0