Plugg..

Dagen har gått åt till att läsa på om datoranvändande till hjälp för läs- och skrivutveckling. Det är ämnet jag valde för min essä. Har nu kommit en liten bit påväg men är långt från klar. Kommer nog skriva lite till ikväll, men fortsätter nog det grova arbetet imorgon. Skall då även läsa på inför paneldebatten. Det kan väl bli intressant.

Kom aldrig iväg in till stan idag heller. Fastnade i mitt läsande. Blir väl till att gå förbi där imorgon. Ska köpa en ny sladd till julstjärnan. Blir nog enklast så. Då kan jag väl få upp den redan imorgon. Kommer bli jättebra!

Ikväll blir det antingen dans eller julbak hos pojkvännen klasskamrater. Då pojkvännen inte känner sig bra så lutar det åt det senare. Men båda vill ju dansa så vi får väl se hur det blir. Hade ju vart ganska kul att baka också. Fast det kommer jag väl göra själv här hemma också så det spelar ju ingen större roll.

Nu blir det väl till att börja förbereda maten. Gratäng på makaroner och köttfärssås. Det låter väl inte helt fel?

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Tack för din röst :)

Allt bra? :D

2009-12-02 @ 20:56:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

Mitt essä skrivande går åt helvete. Deet blir inget bra..

2009-12-03 @ 10:15:50
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0