Planer

Då var planerna för nyårskvällen ordnade. Blir till att laga middag med M's klasskompis flickvän då våra pojkar har bestämts sig för att jobba. M jobbar natten så han ska väl sova mest hela dagen och hans klasskompis kommer hit lite senare, antagligen lagom till efterrätten.

Det blir fylld lövbiff med hasselbackspotatis och till efterrät blir det något med choklad. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra än. Får ta och bläddra igenom böckerna imorgon.

Nu är det väl snart dags för sängen och jag har nästan inte gjort något av vad som stod på min lista. Lakanen ligger kvar i torktummlaren så jag kan ju ta och bädda om snabbt i och för sig. Får se hur det blir. Jag har i alla fall fått strykt tvätten och plockat undan lite. Men dammsugningen får väl vänta tills imorgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0