Mys

Efter stan åkte jag hem till farmor och farfar där jag både fikade, åt middag och åt lite kakor. Fick även med mig en burk kakor hem. Farmors egna pepparkakor. De är helt underbara. Det är inte samma typ av pepparkakor som finns i butik utan en annan sort. Har ingen aning om vad som är i egentligen, men jag vill ha receptet!

Till middag blev det kyckling i sås med stekta championer och cashewnötter med potatis. Också väldigt gott. Även det är något jag vill göra själv någon gång. Ska göra någon form av gryta en dag snart. Kanske ska försöka mig på kalops också? Det är ju otroligt gott!

Nu blir det väl lite läsning och sen dags att sova. Imorgon ska det packas och plockas i ordning här inne och så ska jag till IKEA och köpa till ett par örngott till de nya lakanen. Vi har ju fyra kuddar som trängs i sängen och det finns bara två örngott i förpackningen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

Sv: Jag har inte tittat på den än :O Får nog allt ta och göra det :)

2009-12-29 @ 00:11:49
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0