Mycket kvar

Jag har diskat och börjat med tvätten. Så mycket längre har jag inte kommit idag faktiskt. I och för sig så tog det ganska lång tid att slå hål på alla papper till tentan. Pralinerna fixar jag imorgon tror jag nog. Ska handla till dem idag i alla fall. Såg att jag tydligen ska ha glykos i dem och det har jag för mig att man köper på apoteket som jag inte hinner till just nu. Men jag hinner nog ändå. Så får pojkvännen skaffa fram burkar!

Han har för övrigt gått och lagt sig igen så jag kunde inte börja sy just nu. Får ta det när han går sen. Men jag måste nog gå in och hämta mer tvätt om en lite stund. Hoppas inte jag väcker honom bara.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Åh praliner lät ju inte helt fel! Mums! :)

2009-12-19 @ 20:10:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0