Lyckokorn

Idag har jag haft mer eller mindre ont och vart stel i knäna hela dagen. Så just ligger jag på soffan och är beordrad att vila. Så det blev inget "fångarna på fortet" för mig idag. Får väl se om det blir något gå ut över huvud taget. Troligtvis inte.

Pojkvännen tyckte så synd om mig att jag fick min julklapp lite tidigare. Han tyckte att jag behövde det. Så nu har vi sett på film. Fick nämligen Hayao Miyazakis "Min granne Totoro"! Blev så glad. För den som inte vet så är jag väldigt förtjust i hans skapelser. Vill ha dem allihop!

Annars så har det vart en händelselös dag. Har mest legat på soffan och sett på tv. Sen hämtade pojken datorn åt mig så jag kan plugga lite åt minstone. Så gör jag någon nytta i alla fall. Och så behöver jag inte följa med och köpa pizza sen heller.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0