Klänningar

Nu är alla delar till Amandas klänning utklippta och ska sicksackas ikväll. Sen är det inte mycket kvar. Bara till att sy ihop och fålla i stort sätt. Känner mig väldigt duktig faktiskt.

Min egen klänning har jag inte gjort mer än klippt ut mönsterdelar till. Tänkte klippa alla delar ikväll också, så får jag väl se om jag orkar sicksacka något på den. Men den är på väg nu i alla fall. Har ju pratat om att sy en klänning sen i somras så det börjar ju bli dags. Ska sy en riktigt snygg sommarklänning sen också. En rutig eller blommig som jag kan ha på nostalgifestivalen. Men en sak i taget.

Nu håller jag i alla fall på med maten. Fiskbullar i dillsås med potatis. Mums!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0