Hemma

Jag lyckades efter ett tag att få ned allt i resväskan och kassen jag köpt på IKEA. Då banden på kassen inte är tillräckligt långa för att ha över huvudet och den envisades med att åka ner från axeln, antagligen för att jag hade handväskan på andra sidan som också ville ha plats bakom ryggen, så blev det till att ställa den på resväskan. Det blev tungt.

Men efter många om och men så är jag i alla fall hemma nu och det är väldigt skönt. I veckan blir det storstädning och rensning. Imorgon ska jag stryka och bädda rent.

Är föresten fortfarande snö kvar här. I Lindome har det regnat de senaste dagarna så där är det alldeles isigt och jättesvårt att gå ordentligt. Här ligger nästan all snö kvar och det är ingen is alls. Det gjorde det dock inte lättare att rulla väskan där. Men jag kom hem i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0