Helt slut

Några timmar senare är kastrullen fortfarande inte helt ren, men pojkvännen sa att han kunde ta det sista. Jag började samma kväll som jag kokade knäcken, med att ta bort allt som inte var fastbränt och börja skrubba. Hade jag fortsatt skrubba så hade jag nog hållt på i några dagar till.

Men snart är det i alla fall dags för middag och då måste kastrullen vara ren. Det är den enda där det får plats tillräckligt med spagetti till oss båda.

Resten av städningen får fortsätta imorgon. När vi har ätit ska jag dra mig bort mot MAXI och handla lite för att baka lussebulla ikväll när pojkvännen har gått iväg. Något sytt blir det nog inte idag..

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Jaa, det va riktigt bra faktiskt :D.

2009-12-12 @ 17:22:36
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0