Goder afton

Lång dag idag. Har vart helt otroligt trött hela dagen. Den andra föreläsningen kändes som att den aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den i alla fall. Och vi har fått lite info om nästa kurs. Det verkar vara ett bra upplägg på den och inte lika virrigt som denna kursen.

Jag fick köpt linsvätska idag också. 99 kr för en flaska. Att det kan vara så dyrt. Det är ju en så nödvändig sak för en linsbärare. Men förhoppningsvis får jag väl snart min nya lins. Jag ska prova dygnet-runt-linser. Då jag har så pass dålig syn som jag har så ser jag ingenting utanför glasögonen och är nästan blind på kvällen och morgonen. Men en operation kändes inte lika lockande efter att ha pratat med min optiker om det. Så jag ska prova linserna istället. Jag slipper ju fortfarande plocka ut dem varje kväll.

Men nu ska jag fortsätta plugga och sy lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0