God morgon!

Idag är det finputs som gäller. Fålla klänningen, stryka och städa undan allt. Ska även packa och hålla på eftersom vi åker hem till våra föräldrar idag. Ska bli kul.

Jag kom dessutom på att det är bättre att göra pralinerna hemma hos mamma och pappa. Så behöver jag inte färdas med ett antal praliner på tåget. Då jag dessutom ska träffa en kompis i kba en stund så blir det ännu bättre på detta viset.

Men först av allt ska jag dricka honung, möjligtvis äta något och sedan gå till MAXI och hämta ut packet. Är nog lite julklappar som jag har beställt. Ska slå in alla sådanna sedan också. Innan jag åker hem.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Så snäll han är =).

2009-12-21 @ 11:21:25
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0