God morgon

Jag är återigen sådär sjukt trött. Så jag tror det blir till att sova middag när jag kommer hem från skolan idag. Hade jättesvårt att somna inatt också. Och när jag väl börjar bli trött och ligger och halvsover, då sätter vår granne igång att börja prata. Ligger vi i sängen så hör vi ganska så väl när de pratar där nere nämligen. Så det var lite jobbigt.

Idag har vi två föreläsningar och info om nästkommande kurs. Ingen paus mellan någon av dessa grejer eftersom infon är inklämd mellan dem. Tror jag ska köpa något att ha och tugga på innan vi börjar idag så att jag inte blir överdrivet hungrig innan det är slut.

Ha en fortsatt trevlig morgon och dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Jag kommer bli helt galet hungrig ju :o.

2009-12-15 @ 07:39:29
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0