God morgon!

Idag känns som att det kommer bli en bra dag! Jag har sovit bra och känner mig redo för matematikseminariet. Ska bara rita upp en mall över vad jag ska rita på tavlan och lägga över mitt paper på usb-minnet så att jag kan få med det till skolan och skriva ut det. När jag kommer hem så börjar det nog bli dags att beställa hem bläck till vår skrivare så att jag kan skriva ut hemma istället.

När jag kommer hem ska jag snabbt städa undan alla kläder och grejer som ligger frame efter mina resor och sen läsa på till torsdagens seminarie. Sen ska jag börja fixa mönster till klänningarna. Har jag riktigt tur så kanske jag till och med kan börja sy lite på min. Om jag sen har ännu mer tur så är det färdig på fredag så kan jag ha den på studiegruppens glöggmys på fredag.

Tänkte även kolla ikapp på julkalendern sen. Har totalt glömt av den i allt annat som jag gjort det senaste. Menmen..

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0