God morgon

Idag kommer nog bli en ganska så lugn dag. Jag har inte överdrivet mycket att göra. Ska täcka öven pralinerna och etiketter på julklapparna. Sen ska jag väl duscha och lite så också. Och fixa förpackningar till pralinerna såklart. Eller ja, klä in förpackningar som jag köpte igår.

Sen bär det av till mormor och morfar för att fira morfar. Han fyller år idag och det är något som aldrig kommer försvinna. Jag må fira själva julafton hos pojkvännens familj i år, men den 23:e kommar alltid vara hos mormor och morfar.

Men nu börjar jag bli torr i halsen så jag tror jag ska göra lite te med honung strax. Så ska jag hålla tummarna för att det inte är något allvarligt.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0