God middag

Känns inte som att jag blev mycket klokare av föreläsningen idag. Men vi fick sluta en timme tidigare i alla fall. Tack vare det så slutade hela dagen tidigare. Redovisningen för imorgon är i stort sett klar, så även den på måndag och orden till på fredag. Så jag ska bara skriva respons på en essä och sen är jag "ledig" resten av veckan. Då har jag ju bara tentaplugg kvar. Men det tar jag till helgen.

Nu ikväll tänkte jag måla ut mönstrerna till klänningarna och klippa ut det till i alla fall min. Möjligtvis även klippa ut det.

Sen bär det av till dansen. Sista gången för terminen idag. Det ska bli kul. Inte att det slutar men att komma dit. Sen kommer jag längta tills det börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0