God afton

Blev inget morgoninlägg idag då jag snoozade lite för länge. Hade planer på att gå upp vid nio, men det hela slutade med att jag inte gick upp förens en kompis ringde mig vid halv elva. Då gick allt lite snabbare och 20 minuter senare var jag påväg in till stan för att träffa henne.

Lite shopping och en del prat. Har inte träffat henne på typ ett halvår så det var väldigt trevligt. Fick shoppat lite på Panduro och på Lush. Ska nämligen göra en medicinväska. Behöver ha burkarna någonstans där jag kan se dem när jag ska äta och då vill jag ha en snygg förvaring. Så det kommer nog bli bra. Så är allt på samma ställe också. Lush gick jag till då jag ska låna en kompis badkar när hon är bortrest och mjuka upp knäna. Det är alltid lite mysigare att bada med en badbomb i vattnet. Det jag köpte har en liten doft av choklad och något mer. Kommer inte ihåg exakt. Men jag har god erfarenhet av badbomber med choklad i alla fall. De ser dessutom väldigt goda ut!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0