Glöggmys

Om ca 40 minuter är det dags att dra sig till tåget igen. Denna gången bär det av till Falkenberg för glöggmys med studiegruppen. Det ska bli väldigt trevligt faktiskt! Så nu gäller det bara att hitta något jag kan ha på mig. Blir till att rota igenom garderoben en snabbis.

Innan jag åker ska jag även få slagit in julklappen som jag har köpt. Lyckades hitta något som jag tror funkar ganska bra efter ett tag.

Har även försökt rengöra kastullen efter knäckkokningen igår. Nästan allt löstes upp när jag hällde i varmt vatten. Förutom en liten del av botten som var svart! Jag kan säga att den är inte kul att stå och skrapa på. Har haft både diskmedel och Yes! Power, men inget av det har funkat överdrivet bra... Kan inte använda svinto så vi har emaljkastruller. Men imorgon ska den bort! Om jag så får stå hela dagen.

Nu är det dock dags att byta om och slå in julklappen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Tacck =).

2009-12-12 @ 10:44:51
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0