Dags för bädden

Nu har jag klippt ut tyget till min klänning och det bådar gott. Tror att jag kommer bli väldigt nöjd med den här. Kunde även konstatera att jag köpt för mycket tyg så jag har nog mer än en meter kvar. Härligt! Vet bara inte riktigt vad jag ska göra med det nu. Men jag kommer säkert på något. Funderade på en lite matchande aftonväska, men idén röstades ner av pojken som inte fattade vad jag skulle med den till. Jag kommer ju ändå bara använda den en gång. Men vi får väl se. Kommer säkert på något bra.

Imorgon blir det i alla fall till att sy massa. Både min och Amandas klänning och ett förkläde då jag ska vara Alice i underlandet imorgon. Kan bli kul.

Men nu börjar det bli dags att besöka bädden.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Jaa, men bättre sent än aldrig ;D.

2009-12-15 @ 22:59:50
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0