Bio

Jag, pojkvännen och några av hans kompisar var på bio idag och såg "Avatar" i 3D. Jag gillade filmen, men det kändes onödigt att se den i 3D för min del. Då jag är blind på ena ögat så får jag ingen 3D-effekt ändå. Det blir mer som att se en vanlig film.

Fast då "Avatar" tydligen var inspelad med helt ny 3D-teknik så hade jag faktiskt några små förhoppningar om att jag kanske skulle få uppleva dessa effekter. Men icke sa nicke. Det var i alla fall inte någon överdrivet stor besvikelse då det aldrig fungerat tidigare. Jag får väl vara nöjd med att det inte är röda och gröna glas längre i alla fall så jag slipper se hela filmen i rött. Så nu kan jag ju åtminstone följa med om pojkvännen eller någon annan vill se en film i 3D.



Jag ser i alla fall grym ut i mina 3D-glasögon!

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Super Cool!!

2009-12-27 @ 00:48:46
URL: http://AmandaOliviaMargareta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0